onsdag 23. juli 2008

News flash...!

De siste dagene har vært fantastisk. Jeg er blitt 18. Fikk masse fine gaver til 18 års dagen. og jeg storkoser meg!
Kanskje det blir en liten tur på byn i dag etter Topp 20 konserten i Byen ? Afterparty med artistene, høres fristende ut ikke sant ? :D
Kanskje, kanskje ikke. Vet ikke om jeg gidder, har jo to hunder hjemme som venter på meg mens jeg er der. Fordi jeg er aleine hjemme til torsdag, og da er hundene mitt ansvar skjønner dere. ;) Det er digg å være aleine hjemme egentlig.
Har snakket mye med joachim i det siste, vi har mimret over den tiden vi hadde sammen i syden, når vi var sammen. Og det som sjokkerte meg mest, var at han husket alt som skjedde. og at jeg tydligvis hadde gjort stort inntrykk på han. Og det er jo utrolig kjekt at jeg kan ha en så stor innvirkning på noen. :)

Men akkurat nå sitter jeg enda i pyjsen, har ikke spist frokost, bare drukket cola, spist nonstop, sånne pakker man vanligvis bare får kjøpt på taxfreen. Og vet dere hva ? Det smaker fantastisk! <3

Singstar kaller (8) Eva kaller ;*


Ha en fin dag dere lesere :)
Konsert senere i dag. Det skal bli KJEKT!!


Legger utpå bilder seinere ;*

Ingen kommentarer: